Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację
Robert E. Mittelstaedt Wydawnictwo: Onepress

Katastrofy lotnicze, spektakularne porażki finansowe, awarie w elektrowniach jądrowych -- drobne błędy, które przeoczono… * Wykrywaj potencjalne katastrofy odpowiednio wcześnie i zapobiegaj im * Wprowadź... czytaj dalej

Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Roger Cox, Paul Brittain Wydawnictwo: PWE

W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy... czytaj dalej

Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Gary Gagliardi, Sun Tzu Wydawnictwo: Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę * Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii... czytaj dalej

Marketing nie stoi w miejscu
Jain Dipak C., Maesincee Suvit, Kotler Philip Wydawnictwo: Placet

Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.... czytaj dalej

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Adam Jolly Wydawnictwo: Onepress

Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi * Systematyczne metody szukania nowych pomysłów * Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe... czytaj dalej

Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa
Donald J. Trump, Meredith McIver Wydawnictwo: Onepress

Drogowskaz Trumpa do autostrady sukcesu Żyj pasją, ale naucz się ją kontrolować Wprowadzaj w życie książkowe metody Nie pozwól wygrać obawie przed porażką Pamiętaj, że czasem trzeba płynąć pod prąd Masz... czytaj dalej

Praktyka sprzedaży
Schnappauf Rudolf Wydawnictwo: inne

Mistrzem w sprzedaży zostaje pierwszorzędny negocjator umiejący zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyść klienta. Ta książka oferuje skuteczne metody na każdą fazę rozmowy... czytaj dalej

Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy
James M. Kouzes, Barry Z. Posner Wydawnictwo: Onepress

Wyzwanie w czterech odsłonach Przywództwo we współczesnym świecie Znaczenie zaufania i sympatii Droga od wizji do praktyki Odwaga -- naturalna cecha lidera Wielkie dokonania pozostawiają po sobie... czytaj dalej

Listy, pisma i umowy
Kienzler Iwona Wydawnictwo: Ivax

Książka LISTY, PISMA I UMOWY przeznaczona jest dla osób prowadzących korespondencję prywatną i handlową w języku polskim. Listy prywatne uwzględniają różne okazje i sytuacje życiowe wymagające wypowiedzenia... czytaj dalej

Wizerunek w biznesie
Maroń Agata Wydawnictwo: Bellona

Czym jest świadome kreowanie wizerunku? Autorka w przystepny sposób udziela porad dotyczących komponowania garderoby służbowej, profesjonalnej stylizacji na każdą okazję, wskazuje poszczególne typy urody, zwraca... czytaj dalej