Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211351 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Psychologia przywództwa
Harry Levinson Wydawnictwo: Onepress

Artykuły, które przetrwały próbę czasu Zarządzanie przez czyjeś cele? Menedżerowie w średnim wieku Nierozsądne nastawienie do motywacji Techniki motywacji rekomendowane przez ekspertów jako znakomite i... czytaj dalej

Windykacja. Tom I, II i III
Anna Osman, Jarosław Holwek, Przemysław Jankowski Wydawnictwo: Onepress

"Dług niespłacony" nie znaczy "dług utracony"Odwlekanie płatności, unikanie wizyt i telefonów, wymyślanie wymówek -- oto linia obrony typowego dłużnika. Zbyt wiele firm w Polsce istnieje... czytaj dalej

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Adam Jolly Wydawnictwo: Onepress

Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi * Systematyczne metody szukania nowych pomysłów * Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe... czytaj dalej

Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa
Donald J. Trump, Meredith McIver Wydawnictwo: Onepress

Drogowskaz Trumpa do autostrady sukcesu Żyj pasją, ale naucz się ją kontrolować Wprowadzaj w życie książkowe metody Nie pozwól wygrać obawie przed porażką Pamiętaj, że czasem trzeba płynąć pod prąd Masz... czytaj dalej

Marketing nie stoi w miejscu
Jain Dipak C., Maesincee Suvit, Kotler Philip Wydawnictwo: Placet

Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.... czytaj dalej

Praktyka sprzedaży
Schnappauf Rudolf Wydawnictwo: inne

Mistrzem w sprzedaży zostaje pierwszorzędny negocjator umiejący zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyść klienta. Ta książka oferuje skuteczne metody na każdą fazę rozmowy... czytaj dalej

Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Gary Gagliardi, Sun Tzu Wydawnictwo: Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę * Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii... czytaj dalej

Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Roger Cox, Paul Brittain Wydawnictwo: PWE

W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy... czytaj dalej

Listy, pisma i umowy
Kienzler Iwona Wydawnictwo: Ivax

Książka LISTY, PISMA I UMOWY przeznaczona jest dla osób prowadzących korespondencję prywatną i handlową w języku polskim. Listy prywatne uwzględniają różne okazje i sytuacje życiowe wymagające wypowiedzenia... czytaj dalej

NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń
Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier Wydawnictwo: Onepress

Poznaj tajniki nowoczesnej metody kierowania własnym umysłem * Zbadaj modele ludzkiego zachowania * Dowiedz się, czym są strategie i naucz się z nich korzystać * Wykorzystaj NLP w edukacji i pracyProgramowanie... czytaj dalej