Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209767 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zdobywanie dobrego publicity na 101 sposobów
Foster Timothy R.V. Wydawnictwo: IFC PRESS

Budowanie publicity naszej firmy i jej produktów wcale nie musi być drogie ani czasochłonne. Dzięki tej książce poznasz praktyczne sposoby zdobywania dobrego publicity (rozgłosu). Dowiesz się jak poprawić wizerunek... czytaj dalej

Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Gary Gagliardi, Sun Tzu Wydawnictwo: Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę * Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii... czytaj dalej

Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Roger Cox, Paul Brittain Wydawnictwo: PWE

W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy... czytaj dalej

Praktyka sprzedaży
Schnappauf Rudolf Wydawnictwo: inne

Mistrzem w sprzedaży zostaje pierwszorzędny negocjator umiejący zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyść klienta. Ta książka oferuje skuteczne metody na każdą fazę rozmowy... czytaj dalej

Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa
Donald J. Trump, Meredith McIver Wydawnictwo: Onepress

Drogowskaz Trumpa do autostrady sukcesu Żyj pasją, ale naucz się ją kontrolować Wprowadzaj w życie książkowe metody Nie pozwól wygrać obawie przed porażką Pamiętaj, że czasem trzeba płynąć pod prąd Masz... czytaj dalej

Wizerunek w biznesie
Maroń Agata Wydawnictwo: Bellona

Czym jest świadome kreowanie wizerunku? Autorka w przystepny sposób udziela porad dotyczących komponowania garderoby służbowej, profesjonalnej stylizacji na każdą okazję, wskazuje poszczególne typy urody, zwraca... czytaj dalej

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność
Adam Jolly Wydawnictwo: Onepress

Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi * Systematyczne metody szukania nowych pomysłów * Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe... czytaj dalej

Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy
James M. Kouzes, Barry Z. Posner Wydawnictwo: Onepress

Wyzwanie w czterech odsłonach Przywództwo we współczesnym świecie Znaczenie zaufania i sympatii Droga od wizji do praktyki Odwaga -- naturalna cecha lidera Wielkie dokonania pozostawiają po sobie... czytaj dalej

NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń
Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier Wydawnictwo: Onepress

Poznaj tajniki nowoczesnej metody kierowania własnym umysłem * Zbadaj modele ludzkiego zachowania * Dowiedz się, czym są strategie i naucz się z nich korzystać * Wykorzystaj NLP w edukacji i pracyProgramowanie... czytaj dalej

Machiavelli. Nowoczesne przywództwo
Michael A. Ledeen Wydawnictwo: Onepress

Władza dawniej i dziś: jakie błędy wciąż popełniają wielcy tego świata? * Dlaczego zasady Machiavellego są równie aktualne dziś, jak pięćset lat temu? * Jak tworzyć i wdrażać strategie prowadzące do zwycięstwa... czytaj dalej