Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209767 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę * Uczyń pospolity produkt przebojem roku * Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj * Spraw, by... czytaj dalej

Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Charles A. O´Reilly, Jeffrey Pfeffer Wydawnictwo: Onepress

Jak stworzyć organizację, w której zwykli ludzie osiągają niezwykłe wyniki? * Sprawdź, czy Twoja firma naprawdę motywuje ludzi do pracy * Stwórz organizację zorientowaną na ludzi * Poznaj korporacje... czytaj dalej

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Grzegorz Sikorski Wydawnictwo: Onepress

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy... * Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów? * Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego... czytaj dalej

Medytacja dla zwykłych śmiertelników
Holly Sumner Wydawnictwo: Mada

Praktyczne, wyczerpujące i błyskotliwie wnikliwe lekcje oferowane w książce dr Sumner przecierająszlak do pełniejszego, bogatszego i zdrowszego życia.... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego... czytaj dalej

Organizacja zebrań - praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu
Carol R. Anderson Wydawnictwo: K.E.Liber

W książce przedstawione zostały najważniejsze zasady i metody niezbędne przy przygotowaniu i prowadzeniu zebrań. Poradnik przedstawia skuteczne sposoby aktywizacji uczestników zebrania, utrzymywania właściwego... czytaj dalej

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher Wydawnictwo: Onepress

Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość... czytaj dalej

Interaktywny menedżer
Don Peppers, Martha Rogers Wydawnictwo: Studio Emka

Książka dostarcza czytelnikowi okazji do poznania prawdziwych odkrywców nowego, lecz szybko rozprzestrzeniającego się biznesu ukierunkowania się na klienta.... czytaj dalej

Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko
Seybold Patricia B. Marshak Ronni T. Wydawnictwo: IFC PRESS

Dzięki tej książce dowiesz się:Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego?Co decyduje o sukcesie w realizacji strategii e-handlu?Jak liderzy rynku przekształcili swoje procesy biznesowe i czerpią... czytaj dalej