Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Coaching dla kadry menedżerskiej
Mary Beth O`Neill Wydawnictwo: Rebis

Książka ta adreowana jest do coachów menedżerów na najwyższych szczeblach. Osoba prowadząca coaching jest kimś więcej niż instruktorem. Jest partnerem, który - jasno wyrażając swoje zdanie - na równi z klientami... czytaj dalej

Efektywne zarządzanie. Jak skutecznie podejmować decyzje, budować strukturę firmy i wykorzystywać czas
Heike Bruch, Sumantra Ghoshal Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Zaskakująca i podważająca dotychczasowe myślenie książka poruszająca problem nieefektywności działań podejmowanych przez menedżerów. Autorzy, eksperci w zakresie zarządzania, dowodzą, że chociaż intuicyjnie... czytaj dalej

Zarządzanie projektami
Nancy Mingus Wydawnictwo: Onepress

Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowaniaNaucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektemDowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena... czytaj dalej

Marketing internetowy z płytą cd
Frąckiewicz Ewa Wydawnictwo: PWN

Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu... czytaj dalej

Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko
Seybold Patricia B. Marshak Ronni T. Wydawnictwo: IFC PRESS

Dzięki tej książce dowiesz się:Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego?Co decyduje o sukcesie w realizacji strategii e-handlu?Jak liderzy rynku przekształcili swoje procesy biznesowe i czerpią... czytaj dalej

Informacja marketingowa
Robert Pieczykolan Wydawnictwo: PWE

Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją.... czytaj dalej

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg Wydawnictwo: Onepress

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz... czytaj dalej

Kompendium small businessu
Romuald Gabrysz Wydawnictwo: Onepress

Prowadź własną firmę przy minimum formalności Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa Przedsiębiorca -- podatnik, płatnik, pracodawca Wzory deklaracji i pism "Kompendium small... czytaj dalej

Jak szybko przygotować dobry biznesplan
Fiore Frank F. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cel tej książki jest prosty i jasny: pomóc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem w przedsięwzięciach inwestycyjnych
Rogowski Waldemar, Michalczewski Andrzej Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Decyzje inwestycyjne można uznać za najważniejsze decyzje gospodarcze ze względu na stopień, w jakim wpływają na sytuację ekonomiczno-finansową przedsiębiorstwa. Waga tych decyzji wynika między innymi z tego... czytaj dalej