Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209774 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Informacja marketingowa
Robert Pieczykolan Wydawnictwo: PWE

Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją.... czytaj dalej

Zarządzanie projektami
Nancy Mingus Wydawnictwo: Onepress

Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowaniaNaucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektemDowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena... czytaj dalej

Coaching dla kadry menedżerskiej
Mary Beth O`Neill Wydawnictwo: Rebis

Książka ta adreowana jest do coachów menedżerów na najwyższych szczeblach. Osoba prowadząca coaching jest kimś więcej niż instruktorem. Jest partnerem, który - jasno wyrażając swoje zdanie - na równi z klientami... czytaj dalej

Marketing internetowy z płytą cd
Frąckiewicz Ewa Wydawnictwo: PWN

Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu... czytaj dalej

Jak szybko przygotować dobry biznesplan
Fiore Frank F. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cel tej książki jest prosty i jasny: pomóc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu... czytaj dalej

Efektywne zarządzanie. Jak skutecznie podejmować decyzje, budować strukturę firmy i wykorzystywać czas
Heike Bruch, Sumantra Ghoshal Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Zaskakująca i podważająca dotychczasowe myślenie książka poruszająca problem nieefektywności działań podejmowanych przez menedżerów. Autorzy, eksperci w zakresie zarządzania, dowodzą, że chociaż intuicyjnie... czytaj dalej

Kompendium small businessu
Romuald Gabrysz Wydawnictwo: Onepress

Prowadź własną firmę przy minimum formalności Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa Przedsiębiorca -- podatnik, płatnik, pracodawca Wzory deklaracji i pism "Kompendium small... czytaj dalej

Zarządzanie czasem
Górska Elżbieta Wydawnictwo: inne

Książka ta zajmuje się problematyką zarządzania czasem i koncentruje się bardziej na tym, "jak się to robi", niż "co się robi". Nie jest to książka naukowa zawierająca tezy teoretyczne i... czytaj dalej

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins Wydawnictwo: Onepress

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze... czytaj dalej

Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem
Robin Jay Wydawnictwo: Studio Emka

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą... czytaj dalej