Zostań innowatorem. Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi * Systematyczne metody szukania nowych pomysłów * Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie * Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcieKiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce."Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków. * Pomysły o dużej i małej wartości handlowej * Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja * Metody transferu technologii * Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji * Ustalanie strategicznych cen nowych produktów * Dystrybucja nowych produktówJako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.
Informacje dodatkowe o Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0115-5
Liczba stron: 224
Sprawdzam ceny dla ciebie ...