Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę * Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej "Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie."Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów. * Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego * Planowanie kampanii marketingowej * Pokonywanie przeszkód * Wejście na rynek * Adaptacja do realiów rynku * Wdrażanie strategii marketingowej * Sztuka badania rynku Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.
Informacje dodatkowe o Sztuka wojny. Sztuka marketingu:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-840-6
Liczba stron: 192
Sprawdzam ceny dla ciebie ...