"Dług niespłacony" nie znaczy "dług utracony"Odwlekanie płatności, unikanie wizyt i telefonów, wymyślanie wymówek -- oto linia obrony typowego dłużnika. Zbyt wiele firm w Polsce istnieje tylko dlatego, że nie spłaca zobowiązań. Niektóre z nich wyspecjalizowały się w robieniu zakupów na wieczny kredyt. Efekt jest taki, że prowadząc firmę, będąc handlowcem lub pracując w dziale windykacji, masz do czynienia z ogólnokrajową mafią dłużników. Co nie znaczy, że jesteś wobec niej bezsilny.Dłużnicy nie są bezkarni. Ściąganie należności na drodze sądowej nie musi wlec się latami. Możesz załatwić sprawę polubownie, używając argumentów, które przekonają racjonalnie myślącego dłużnika. A dobrze funkcjonujący dział windykacji jest skuteczną bronią przeciwko niesolidnym płatnikom. Problem w tym, że wierzyciele zbyt często dają za wygraną i rezygnują z pieniędzy, ponieważ nie wiedzą, ile narzędzi egzekwowania należności mają pod ręką.Niniejsza edycja jest podsumowaniem doświadczeń trzech windykatorów-weteranów, którzy od lat pomagają polskim firmom w ściąganiu należności. Dowiedz się, jak postępować z dłużnikami i opanować zasady ich gry. Poznaj metody specjalistów, którzy na co dzień zawierają ugody na drodze polubownej i sądowej. Przekonaj się, że dług niespłacony nie musi być długiem utraconym. * Jak reagować na typowe wymówki dłużników? * Jak zawczasu rozpoznawać kontrahentów, którzy nie płacą? * Jak rozmawiać z różnymi typami dłużników: komu zawierzyć, a z kim grać twardo? * Jak zabezpieczać płatności: hipoteka, przewłaszczenie, zastaw, poręczenie, weksel? * Jak przygotować się do sprawy sądowej? * Jak współpracować z komornikiem i firmą windykacyjną? * Jak korzystać z Krajowego Rejestru Dłużników? * Jak zbudować dział windykacji w firmie?Pakiet antykryzysowy dla przedsiębiorców, handlowców i specjalistów od windykacjiPakiet składa się z trzech tomów, tj.:Tom I. Negocjacje z dłużnikami -- (Jarosław Holwek)Tom II. Prawne aspekty windykacji -- (Anna Osman)Tom III. Modele windykacji w firmie -- (Przemysław Jankowski)
Informacje dodatkowe o Windykacja. Tom I, II i III:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0446-4
Liczba stron: 600
Sprawdzam ceny dla ciebie ...