Zarządzanie sprzedażą detaliczną

Ocena: 0 (0 głosów)
W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy handel detaliczny, planowanie i strategie, badania marketingowe, zachowanie nabywców w procesie zakupu, segmentacja rynku. W części drugiej natomiast autorzy omówili instrumenty handlu detalicznego takie jak lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej, produkt, polityka zakupów, zarządzanie zapasami, cena, reklama, sprzedaż osobista, promocja sprzedaży i public relation, wizerunek punktu sprzedaży.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie sprzedażą detaliczną:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1263-1
Liczba stron: 280

więcej

Kup książkę Zarządzanie sprzedażą detaliczną

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie sprzedażą detaliczną - opinie o książce

Reklamy