Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203794 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Awans. Jak utrzymać się na stanowisku
Eblin Scott Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Prawie połowa menedżerów ponosi porażkę w ciągu pierwszych 18 miesięcy od objęcia stanowiska. Dlaczego? Przecież pewnie doskonale radzili sobie na niższych szczeblach organizacji, a ich wiedza i kompetencje... czytaj dalej

Public Relations w Internecie
Jerzy P. Szyfter Wydawnictwo: Onepress

Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasoweStwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywnośćWykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatoryRozwój... czytaj dalej

Foundations of marketing
Jonathan Groucutt Wydawnictwo: Macmillan

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide... czytaj dalej

Marketing żywności
Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości... czytaj dalej