Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213062 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Kontrola kosztów. Element zarządzania strategicznego

Maksymalne wykorzystanie zasobów organizacji przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów stanowi jeden z głównych celów osób zarządzających przedsiębiorstwami. Często jednak cięcie kosztów przeprowadza się w... czytaj dalej

Wizerunek w biznesie
Maroń Agata Wydawnictwo: Bellona

Czym jest świadome kreowanie wizerunku? Autorka w przystepny sposób udziela porad dotyczących komponowania garderoby służbowej, profesjonalnej stylizacji na każdą okazję, wskazuje poszczególne typy urody, zwraca... czytaj dalej

Droga na szczyt
Donald J. Trump Wydawnictwo: Helion

Wykorzystaj wiedzę największych autorytetów świata biznesuDowiedz się, jak odnieść sukces, od tych, którzy go odnieśliPodejmuj trafne decyzje i steruj przebiegiem swojej karieryPoznaj sekrety powodzenia największych... czytaj dalej

Skuteczne zarządzanie projektami
Trevor L. Young Wydawnictwo: Onepress

O, nie! Tylko nie kolejny projekt! * Dlaczego projekty kosztują więcej, niż powinny: jak kontrolować budżet projektu? * Kto, co i kiedy powinien robić: jak przydzielać zadania zespołowi projektowemu?... czytaj dalej

Marketing strategiczna reorientacja firmy
Piercy Nigel Wydawnictwo: Felberg

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy... czytaj dalej

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg Wydawnictwo: Onepress

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
Matkowski Paweł Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W książce autor przedstawia propozycję systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej średniej wielkości, który może być stosowany w polskim sektorze finansowym i który spełnia wymagania nowej... czytaj dalej

Ekonomia od podstaw. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o gospodarce
Lester C. Thurow, Robert L. Heilbroner Wydawnictwo: Onepress

* Czy kapitalizm skończy się jak imperium rzymskie? * Co będzie z nami jutro -- niepokojące trendy gospodarcze. * Jak powstaje PKB -- system gospodarki rynkowej.Dokąd zaprowadzi nas współczesny kapitalizm... czytaj dalej

Marketing skuteczne planowanie i praktyka
Schroder Harry Wydawnictwo: inne

- to praktyczny poradnik napisany przez twórcę strategii marketingowych nowoczesnych niemieckich firm. Książka ta zawiera wiadomości dotyczące nowoczesnego i skutecznego marketingu. Dostarcza wskazówek, których... czytaj dalej

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę * Uczyń pospolity produkt przebojem roku * Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj * Spraw, by... czytaj dalej