Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203986 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko
Seybold Patricia B. Marshak Ronni T. Wydawnictwo: IFC PRESS

Dzięki tej książce dowiesz się:Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego?Co decyduje o sukcesie w realizacji strategii e-handlu?Jak liderzy rynku przekształcili swoje procesy biznesowe i czerpią... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego... czytaj dalej

Informacja marketingowa
Robert Pieczykolan Wydawnictwo: PWE

Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją.... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego... czytaj dalej

Medytacja dla zwykłych śmiertelników
Holly Sumner Wydawnictwo: Mada

Praktyczne, wyczerpujące i błyskotliwie wnikliwe lekcje oferowane w książce dr Sumner przecierająszlak do pełniejszego, bogatszego i zdrowszego życia.... czytaj dalej

Zarządzanie projektami
Nancy Mingus Wydawnictwo: Onepress

Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowaniaNaucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektemDowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena... czytaj dalej

Jak szybko przygotować dobry biznesplan
Fiore Frank F. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cel tej książki jest prosty i jasny: pomóc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu... czytaj dalej

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins Wydawnictwo: Onepress

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze... czytaj dalej

Ekonomika i organizacja pracy w hotelarstwie. Poradnik dla nauczyciela
Mitura Elżbieta, Koniuszewska Elżbieta Wydawnictwo: brak danych

W poradniku dla nauczyciela zostały przedstawione cele lekcji, propozycje aktywizujących metod nauczania, klucz do wszystkich ćwiczeń oraz wskazówki do ich rozwiązania.... czytaj dalej

Coaching dla kadry menedżerskiej
Mary Beth O`Neill Wydawnictwo: Rebis

Książka ta adreowana jest do coachów menedżerów na najwyższych szczeblach. Osoba prowadząca coaching jest kimś więcej niż instruktorem. Jest partnerem, który - jasno wyrażając swoje zdanie - na równi z klientami... czytaj dalej