Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211226 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników
Michael E. Porter Wydawnictwo: Onepress

Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmyPoznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię... czytaj dalej

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
Jay Diamond, Ellen Diamond Wydawnictwo: Onepress

Magia przestrzeni handlowej Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową? Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów? Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji... czytaj dalej

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria Wydawnictwo: PWE

Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na Zachodzie. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji... czytaj dalej

Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć. Sprzedawaj, zarządzaj, motywuj i negocjuj lepiej niż konkurenci
Harvey Mackay Wydawnictwo: MT Biznes

Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę... czytaj dalej

Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych prawd skutecznej perswazji
Kurt W. Mortensen Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

"Kurt przedstawił najbardziej kompletne i wyczerpujące dotyczące przekonywania i wywierania wpływu opracowanie, jakie kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. W żadnej innej pozycji literatury z zakresu... czytaj dalej

Zaklęcia, rytuały, wróżby. Księga cieni
Adrian Devine Wydawnictwo: Kirke

Księga cieni to magiczny dziennik pełen zaklęć, rytuałów, przemyśleń i opisów magicznych czynności - niezbędne kompendium każdego adepta magii.... czytaj dalej

Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce polskich organizacji
Kożuch Barbara Wydawnictwo: Placet

W książce przedstawiono aktualny stan wiedzy i tendencje wykorzystywania w naszej rzeczywistości teorii i koncepcji zarządzania publicznego oraz doświadczeń zdobytych przez kraje Unii Europejskiej. W części... czytaj dalej

Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski Wydawnictwo: PWE

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy... czytaj dalej

Umysł McKinsey
Rasiel Ethan M., Friga Paul N. Wydawnictwo: K.E.Liber

Firma McKinsey and Co. zdobyła sławę na całym świecie dzięki swoim umiejętnościom przeprowadzania szybkich i wnikliwych analiz problemów biznesowych swoich klientów, oraz dostarczaniu rozwiązań, które są zarówno... czytaj dalej

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Mazurek - Łopacińska Krystyna Wydawnictwo: PWE

Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych... czytaj dalej