Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Ocena: 0 (0 głosów)
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmyPoznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów: * jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne, * jak uzyskać trwałą przewagę kosztową, * jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, * jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta, * kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie, * jak rozpoznawać „dobrych” konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku, * jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów, * jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.

Informacje dodatkowe o Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0155-4
Liczba stron: 664

więcej

Kup książkę Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników - opinie o książce

Inne książki autora
Strategia konkurencji
Michael E. Porter0
Okładka ksiązki - Strategia konkurencji

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy