Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmyPoznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów: * jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne, * jak uzyskać trwałą przewagę kosztową, * jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, * jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta, * kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie, * jak rozpoznawać dobrych konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku, * jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów, * jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.
Informacje dodatkowe o Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0155-4
Liczba stron: 664
Sprawdzam ceny dla ciebie ...