Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Ocena: 0 (0 głosów)
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmyPoznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów: * jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne, * jak uzyskać trwałą przewagę kosztową, * jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, * jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta, * kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie, * jak rozpoznawać „dobrych” konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku, * jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów, * jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.

Informacje dodatkowe o Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0155-4
Liczba stron: 664

więcej

Kup książkę Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników - opinie o książce

Inne książki autora
Strategia konkurencji
Michael E. Porter0
Okładka ksiązki - Strategia konkurencji

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy