Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211226 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Marketing zagadnienia podstawowe
Sobotkiewicz Dariusz, Waniowski Paweł Wydawnictwo: Placet

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się... czytaj dalej

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
Stephan Schiffman Wydawnictwo: Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu * Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów * Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane * Skuteczny proces sprzedaży... czytaj dalej

Sztuka zatrudniania najlepszych
Brian Tracy Wydawnictwo: MT Biznes

Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych.Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność do przyciągnięcia i zatrzymania doskonałych pracowników... czytaj dalej

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Tadeusz Dudycz Wydawnictwo: PWE

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe... czytaj dalej

Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
Napoleon Hill Wydawnictwo: Onepress

Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł Zwalcz swoje słabości Zaplanuj swój sukces Zdobądź fortunę Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się,... czytaj dalej

Zarządzanie kryzysem
Michael Regester, Judy Larkin Wydawnictwo: PWE

We współczesnym otoczeniu firmy muszą na bieżąco rozpoznawać i szybko reagować na pojawiające się nowe wyzwania, niespodziewane wydarzenia, różne zagrożenia. Ogromne znaczenie ma to wówczas, gdy coś dzieje... czytaj dalej

Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
Michael R. Solomon Wydawnictwo: Onepress

Jak zarobić na ludzkiej percepcji? Zajrzyj za kulisy -- techniki manipulacji marketingowej. Dowiedz się, jak marketerzy kształtują własne "ja" konsumentów, kreują nowe potrzeby i obiecują cuda... czytaj dalej

Odrodzenie Feniksa
Nikodem Marszałek Wydawnictwo: Onepress

"Powstań na nowo" i naucz się realizować swoje marzenia Z czym kojarzy Ci się Feniks? To stworzenie, które spala się pod koniec życia, by po chwili odrodzić się jako pełne energii pisklę. Ta przemiana... czytaj dalej

Psychologia organizacji i zarządzania
Jan F. Terelak Wydawnictwo: brak danych

Książka opisuje firmę jako strukturę organizacyjną zarządzaną w głównej mierze zasobami ludzkimi. Ową organizację, jaką jest każdy zakład pracy autor ujmuje z trzech perspektyw: jednostkowej, grupowej i systemowej.... czytaj dalej