Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211226 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Marketing przewodnik
praca zbiorowa Wydawnictwo: WSPiZ im. Leona Koźmińskiego

Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin... czytaj dalej

Obsługa celna w przepływie towarów
Gołębiewski Stefan Wydawnictwo: brak danych

Przedmiotem treści zawartej w książce jest procedura obsługi celnej w przepływie towarów po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, według stanu prawnego na 1 stycznia 2005 roku. Książka została wzbogacona... czytaj dalej

Leksykon biznesu
Penc Józef Wydawnictwo: Placet

Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia
Wiliams C.Arthur, Smith Michael L., Young Peter C. Wydawnictwo: PWN

Niniejsze publikacja stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej na temat ubezpieczenia, jako jednego z narzędzi zarządzania ryzykiem. Autorzy wyjaśniają rolę i miejsce ubezpieczeń w działalności podmiotów gospodarczych... czytaj dalej

Relacje z klientem. Marketing partnerski
Ian H. Gordon Wydawnictwo: PWE

Tematem tej książki są partnerskie relacje w środowisku biznesu, dzięki którym sprzedawca tworzy nową wartość (korzyść) dla klientów, dostawców, inwestorów oraz swoich pracowników. Przedstawione w niej koncepcje... czytaj dalej

Dystrybucja produktów
Anna Czubała Wydawnictwo: PWE

Celem tej pracy, skierowanej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zagadnienia związane z organizacją... czytaj dalej

Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie
Perechuda Kazimierz (red.) Wydawnictwo: PWN

Książka jest podręcznikiem akademickim, zawierającym kompendium informacji i metod zarządzania wiedzą, bardzo przydatnym zarówno dla studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich, jak i dla praktyków – menedżerów... czytaj dalej

Marketing
Philip Kotler Wydawnictwo: Rebis

To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego... czytaj dalej

Komunikacja marketingowa
Szymoniuk Barbara (red.) Wydawnictwo: PWE

W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy... czytaj dalej

Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich
Agnieszka Stanowicka-Traczyk Wydawnictwo: Branta

Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku. Celem głównym poniższej... czytaj dalej