Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Ocena: 0 (0 głosów)
Magia przestrzeni handlowej Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową? Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów? Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione. Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne. Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak: stosować ruchome elementy aranżacji, używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych, oddziaływać na klientów bukietem zapachów, planować przestrzeń otwartą i zamkniętą, harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki, czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki), wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz). Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.

Informacje dodatkowe o Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-0565-1
Liczba stron: 520

więcej

Kup książkę Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy