Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211232 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową?
Jarosław Holwek Wydawnictwo: Onepress

Jeżeli masz kłopoty z odzyskaniem swoich pieniędzy a nie chcesz korzystać z "dobrodziejstw" polskiego systemu prawnego lub zajmujesz się tematem windykacji zawodowo i chcesz zdobyć kilka dodatkowych... czytaj dalej

Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Lloyd Baird Wydawnictwo: Onepress

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Wyznaczanie kierunków Tworzenie wizji Wprowadzanie zmian Inspirowanie ludzi Żaden człowiek nie rodzi się przywódcą. Ten dar jest wynikiem nauki... czytaj dalej

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas Wydawnictwo: Onepress

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej * Opracuj skuteczne metody marketingowe * Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów * Zaprojektuj odpowiednie... czytaj dalej

Pozyskiwanie kapitału. Podstawowe formy i możliwości zdobycia kapitału
Tomasz Nędzi, Bartłomiej Cegłowski Wydawnictwo: Onepress

Kapitał jest niezbędny dla rozwoju firmyWizerunek przedsiębiorstwa, sprzęt, zatrudnienie -- rozpoczęcie działalności jest związane z wieloma inwestycjami. Wiele pomysłów na doskonałe produkty i usługi nie zostało... czytaj dalej

Zarządzanie zespołem handlowym
Ivan Bureš Wydawnictwo: Onepress

Konsekwentna strategia + szósty zmysł Test umiejętności kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników) Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej... czytaj dalej

Gdybym wtedy wiedział to, co wiem teraz
Richard Edler Wydawnictwo: Onepress

Bądź mądry przed szkodą -- ucz się na cudzych błędachWiemy, że doświadczenie jest bezcenne. Gdyby tylko zdobywanie go nie było takie czasochłonne! I gdyby nauki nie trzeba było okupić tyloma błędami! Co powiesz... czytaj dalej

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach
Graeme K. Deans, Fritz Kroeger Wydawnictwo: Onepress

Rozwój -- to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji struktura... czytaj dalej

Marketing żywności
Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości... czytaj dalej

Foundations of marketing
Jonathan Groucutt Wydawnictwo: Macmillan

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide... czytaj dalej

Techniki zakupu wyd.ii
Lennart Rosell Wydawnictwo: inne

"TECHNIKI ZAKUPU" to praktyczny poradnik dla tych, którzy zawodowo zajmują się dokonywaniem zakupów. Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, książka ta pomoże... czytaj dalej