Logo wydawnictwa - MT Biznes
Jesteśmy już jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Naszym celem jest prezentowanie najnowszych tendencji w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu. Książki kierowane są do menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.

Książki wydawnictwa

Okładka - Dochodząc do porozumienia. Jak zmienić konflikt we współpracę
Dochodząc do porozumienia. Jak zmienić konflikt we współpracę
William Ury

Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimynie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą? William Ury...czytaj dalej

Okładka - Planer esencjalisty. 90 dni, by osiągnąć więcej, robiąc mniej
Planer esencjalisty. 90 dni, by osiągnąć więcej, robiąc mniej
Greg McKeown

90 dni do większej efektywności i spokoju Dzięki temu 90-dniowemu planerowi, opartemu na bestsellerze Esencjalista Grega McKeowna, osiągniesz więcej, robiąc mniej. W środku znajdziesz wszystko, czego...czytaj dalej

Okładka - Esencjalista WYDANIE ROZSZERZONE. Mniej, ale lepiej
Esencjalista WYDANIE ROZSZERZONE. Mniej, ale lepiej
Greg McKeown

Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, a potem zastanawiałeś się, co cię do tego podkusiło? Jak...czytaj dalej

Okładka - Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi
Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi
Brian Tracy

Dlaczego jedni ludzie potrafią zmieniać bieg wydarzeń, a inni pozostają niewidzialni w tłumie, choć mają równie dobre pomysły? A może zastanawiałeś się, dlaczego twoje idee, choć wartościowe, nie zyskują uwagi...czytaj dalej

Okładka - Twórcy nowoczesnej strategii. Od starożytności do ery cyfrowej
Twórcy nowoczesnej strategii. Od starożytności do ery cyfrowej

Podstawowe źródło wiedzy na temat strategii militarnej i politycznej oraz kształtowania świata nowożytnego od starożytności do ery cyfrowej To wyjątkowo ważna książka wśród publikacji na temat strategii i...czytaj dalej

Okładka - Wygrywaj argumentami. Sztuka dyskusji, przekonywania i wystąpień publicznych
Wygrywaj argumentami. Sztuka dyskusji, przekonywania i wystąpień publicznych
Mehdi Hasan

Czy publiczne wystąpienia budzą w tobie lęk? Często kończysz spór z poczuciem bycia niezrozumianym? Brakuje ci czasem argumentów lub masz ich sporo, ale nie umiesz ich odpowiednio przedstawić? A może...czytaj dalej

Okładka - Smart Brevity. The Power of Saying More with Less. Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku + słownik
Smart Brevity. The Power of Saying More with Less. Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku + słownik
Roy Schwartz

Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku. Zawiera słowniczek oraz ćwiczenia, które pozwolą ci zrozumieć trudniejsze wyrażenia i czytać oryginalny angielski tekst książki. Dzięki temu rozwiniesz...czytaj dalej

Okładka - Recepta na miłość. Mikronawyki, które kształtują udany związek, seria Siedem dni
Recepta na miłość. Mikronawyki, które kształtują udany związek, seria Siedem dni
Julie Schwartz Gottman

Masz wrażenie, że wasz związek utknął w miejscu? Codzienna rutyna, brak czasu, zbyt mało rozmów czy czułości - to problemy, które pojawiają się w większości relacji. Miłość nie znika nagle, ale cichnie w...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Toskański ślub
Marta Jednachowska ;
 Toskański ślub
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Smak zatracenia
Luna Zara Ray
 Smak zatracenia
Biuro Ludzi Zagubionych
Zuzanna Gajewska
Biuro Ludzi Zagubionych
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Szafirowy płomień
Ilona Andrews ;
Szafirowy płomień
Pragnienia i tęsknoty
Laurencja Wons ;
Pragnienia i tęsknoty
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy