Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211351 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Fama. Anatomia marketingu szeptanego
Emanuel Rosen Wydawnictwo: Media Rodzina

Książka przedstawia obok tradycyjnej reklamy i promocji nowy sposób sprzedawania produktów. Marketing szeptany to reklama, która polega na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.... czytaj dalej

Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu
Karl Albrecht Wydawnictwo: Onepress

Przekonaj się, że inteligencja to coś więcej niż IQ! Zostań duszą towarzystwa Spraw, by inni chcieli z Tobą przebywać Poznaj swoje dobre i złe nawyki w kontaktach z ludźmi Inteligencja ludzka jest zjawiskiem... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą... czytaj dalej

Jak działa giełda. Poradnik inwestowania na rynku polskim i zagranicznym dla początkujących
Michael Becket Wydawnictwo: K.E.Liber

Książka ta pozwala zburzyć mistykę instytucji finansowych dostarczając amatorom podstawowych informacji porusza wszystkie istotne kwestie dystansując się wobec pretensjonalnego żargonu wykorzystywanego przez... czytaj dalej

Jednominutowy przedsiębiorca
Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis Wydawnictwo: Studio Emka

W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi... czytaj dalej

O zarządzaniu. Refleksyjnie
Krzysztof Obłój Wydawnictwo: MT Biznes

Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii... czytaj dalej

Pod presją czasu
Adrianna Lewandowska, Marcin Likierski Wydawnictwo: brak danych

Przewodnik opisuje koncepcję Balanced Scorecard (Strategiczna Karta Wyników), która ułatwia kierowanie uwagi na to, co najważniejsze, zarówno w życiu prywatnym, jak i przedsiębiorstwie oraz konsekwentne tego realizowanie.... czytaj dalej

Podstawy zarządzania projektami. Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję
James P. Lewis Wydawnictwo: Onepress

Tak będą działać organizacje w następnych latach. A gdzie Ty wtedy będziesz: razem z nimi czy za nimi? Jeśli chcesz być z nimi, to przeczytaj tę książkę i opanuj podstawy zarządzania projektami -- dyscypliny... czytaj dalej

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują... czytaj dalej

Public relations w przedsiębiorstwie
Tworzydło Dariusz, Soliński Tomasz (red.) Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w przedsiębiorstwie.... czytaj dalej