Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 204376 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego... czytaj dalej

Pod presją czasu
Adrianna Lewandowska, Marcin Likierski Wydawnictwo: brak danych

Przewodnik opisuje koncepcję Balanced Scorecard (Strategiczna Karta Wyników), która ułatwia kierowanie uwagi na to, co najważniejsze, zarówno w życiu prywatnym, jak i przedsiębiorstwie oraz konsekwentne tego realizowanie.... czytaj dalej

Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Patrick Forsyth Wydawnictwo: Onepress

Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia, bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem. * Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności... czytaj dalej

Zarządzanie na sposób Microsoft
Thielen David Wydawnictwo: K.E.Liber

Jak myśleć i działać w stylu menedżera Microsoft i wynieść swoją firmę na szczyt12 sekretów zarządzania, które sprawiły, że Bill Gates jest jednym z najbogatszych ludzi świata.... czytaj dalej

Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga Wydawnictwo: PWE

Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach... czytaj dalej

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Paul Hague Wydawnictwo: Onepress

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest... czytaj dalej

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Michael Hammer Wydawnictwo: Onepress

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych... czytaj dalej

Jak skutecznie negocjować
David Oliver Wydawnictwo: Onepress

Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia... czytaj dalej

Strategiczne podejście do klientów
Stanley A. Brown Wydawnictwo: PWE

W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków... czytaj dalej