Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą... czytaj dalej

Jak działa giełda. Poradnik inwestowania na rynku polskim i zagranicznym dla początkujących
Michael Becket Wydawnictwo: K.E.Liber

Książka ta pozwala zburzyć mistykę instytucji finansowych dostarczając amatorom podstawowych informacji porusza wszystkie istotne kwestie dystansując się wobec pretensjonalnego żargonu wykorzystywanego przez... czytaj dalej

O zarządzaniu. Refleksyjnie
Krzysztof Obłój Wydawnictwo: MT Biznes

Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii... czytaj dalej

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują... czytaj dalej

Jednominutowy przedsiębiorca
Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis Wydawnictwo: Studio Emka

W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi... czytaj dalej

Public relations w przedsiębiorstwie
Tworzydło Dariusz, Soliński Tomasz (red.) Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w przedsiębiorstwie.... czytaj dalej

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych... czytaj dalej

Pod presją czasu
Adrianna Lewandowska, Marcin Likierski Wydawnictwo: brak danych

Przewodnik opisuje koncepcję Balanced Scorecard (Strategiczna Karta Wyników), która ułatwia kierowanie uwagi na to, co najważniejsze, zarówno w życiu prywatnym, jak i przedsiębiorstwie oraz konsekwentne tego realizowanie.... czytaj dalej

10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości
Larry James Wydawnictwo: Onepress

Bądźmy w kontakcie! Ciesz się zaufaniem ludzi Osiągaj korzyści, pomagając innym Poznaj sprawdzone techniki networkingu Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki... czytaj dalej

Fama. Anatomia marketingu szeptanego
Emanuel Rosen Wydawnictwo: Media Rodzina

Książka przedstawia obok tradycyjnej reklamy i promocji nowy sposób sprzedawania produktów. Marketing szeptany to reklama, która polega na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.... czytaj dalej