Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Ocena: 0 (0 głosów)
Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach. Planowanie przyszłości firmy Taktyka gry rynkowej Niekonwencjonalne metody planowania projektów Inwestowanie w przełomowe technologie Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-906-2
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników...

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy