Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Udane spotkania
Christine Newton Wydawnictwo: Arte

Dzięki książce dowiesz się jak poprowadzić spotkanie, aby było ono efektywne, jak najlepiej wykorzystać czas, przeznaczony na spotkania, jak podejmować trafne decyzje, jak poprawić konmunikację w zespole, jak... czytaj dalej

Negocjacje handlowe
Halina Brdulak Wydawnictwo: PWE

Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako... czytaj dalej

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith Wydawnictwo: Onepress

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie * Sztuka przeprowadzania ankiet * Kreowanie nazwy i marki * Podtrzymywanie relacji z klientemNowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów... czytaj dalej

Zastosowania badań marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk Wydawnictwo: PWE

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i... czytaj dalej

Komputerowe wspomoganie biznesu
Adam Nowicki Wydawnictwo: Placet

Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach technologii informacyjnej do rozwiązania codziennych... czytaj dalej

Przyspieszony kurs rozwoju osobistego
Brian Clegg Wydawnictwo: Onepress

Odkryj swoje talenty i złap życie za rogiLepiej zarządzaj czasem, Wygrywaj ze stresem, Opanuj techniki negocjacji i komunikacji, Żyć pełnią życia i realizować marzenia -- tego pragnie każdy z nas, tyle że mało... czytaj dalej

Strategiczne podejście do klientów
Stanley A. Brown Wydawnictwo: PWE

W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków... czytaj dalej

Nowe spojrzenie na marketing
Robert Shaw Wydawnictwo: Studio Emka

Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych... czytaj dalej

Jak skutecznie negocjować
David Oliver Wydawnictwo: Onepress

Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia... czytaj dalej

Techniki sprzedaży
Rene Moulinier Wydawnictwo: PWE

Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać... czytaj dalej