Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zaopatrzenie jak profesjonalnie kupować
Kern Ferdinand Wydawnictwo: inne

Autor prezentuje jak należy postępować przy zaopatrzeniu, stosując przy tym marketing w sposób prawidłowy.... czytaj dalej

Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.) Wydawnictwo: brak danych

Książka stnowi tom II treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum... czytaj dalej

Sztuka możliwości
Rosamund Stone Zander Wydawnictwo: MT Biznes

Sztuka możliwości przedstawia zestaw awangardowych praktyk kreatywności we wszystkich obszarach aktywności ludzkiej. Książka przesycona energią dynamicznego partnerstwa autorów łączy niezwykły talent Bena -... czytaj dalej

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Frederick F. Reichheld, Thomas Teal Wydawnictwo: Onepress

Zysk albo wyzysk Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność? Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników... czytaj dalej

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Ludwik Mazurkiewicz Wydawnictwo: PWE

Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele... czytaj dalej

Inżynieria zarządzania cz.ii
Durlik Ireneusz Wydawnictwo: Placet

Nadchodzące dziesięciolecie to dekada szybkich zmian, doskonałej obsługi klienta i ekonomicznej jakości w warunkach ostrej konkurencji na rynku nie tylko krajowym, ale również europejskim i globalnym. Polskie... czytaj dalej

Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

Wielka muuuskulatura Twojego umysłu Odkryj swoją nadzwyczajność Sprawdź, jak potrafisz oddziaływać na świat Zauważ swój talent do zmieniania otaczającej Cię rzeczywistości Genialne pomysły nie rodzą się w... czytaj dalej

Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę
Lynn Williams Wydawnictwo: Onepress

Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracęCzeka Cię rozmowa kwalifikacyjna. Zastanawiasz się, czego będą od Ciebie wymagać i co im powiesz. Jeśli przeprowadzą testy psychometryczne, to jak powinieneś... czytaj dalej

Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes Wydawnictwo: PWE

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów.... czytaj dalej

Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?
Robert Goffee, Gareth Jones Wydawnictwo: Onepress

Ty też możesz być skutecznym przywódcą! Jak rozpoznać i zaspokajać potrzeby podwładnych? Jak zrozumieć grupę? Kiedy warto pójść na kompromis? Jak ustalać priorytety? Jakie cechy przełożonego mają... czytaj dalej