Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213021 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zastosowania badań marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk Wydawnictwo: PWE

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i... czytaj dalej

Jak skutecznie negocjować
David Oliver Wydawnictwo: Onepress

Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia... czytaj dalej

Strategiczne podejście do klientów
Stanley A. Brown Wydawnictwo: PWE

W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków... czytaj dalej

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Michael Hammer Wydawnictwo: Onepress

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych... czytaj dalej

Nowe spojrzenie na marketing
Robert Shaw Wydawnictwo: Studio Emka

Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych... czytaj dalej

Wielkie marki. Wielki kłopot
Trout Jack Wydawnictwo: IFC PRESS

Guru marketingu - Jack Trout - w swojej najnowszej książce przedstawia:znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek,sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych,najskuteczniejsze... czytaj dalej

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej

Komunikacja marketingowa
Jim Blythe Wydawnictwo: PWE

Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób... czytaj dalej

Jaka szkoda, że już weekend
Bruce Anne Wydawnictwo: brak danych

Ta książka dostarcza dwudziestu czterech kreatywnych, gotowych do natychmiastowego zastosowania narzędzi i technik, pomagających wzbudzić entuzjazm, wyzwolić energię i podnieść morale pracowników.... czytaj dalej

Sztuka możliwości
Rosamund Stone Zander Wydawnictwo: MT Biznes

Sztuka możliwości przedstawia zestaw awangardowych praktyk kreatywności we wszystkich obszarach aktywności ludzkiej. Książka przesycona energią dynamicznego partnerstwa autorów łączy niezwykły talent Bena -... czytaj dalej