Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Michael Hammer Wydawnictwo: Onepress

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych... czytaj dalej

Systemy promocji przedsiębiorstw
Marek Drzazga Wydawnictwo: PWE

Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach... czytaj dalej

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej

Realizacja
Bossidy Larry Charan Ram Wydawnictwo: MT Biznes

Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym .... czytaj dalej

Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu
Praca Zbiorowa, Rafał Krupski Wydawnictwo: PWE

W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe... czytaj dalej

Wielkie marki. Wielki kłopot
Trout Jack Wydawnictwo: IFC PRESS

Guru marketingu - Jack Trout - w swojej najnowszej książce przedstawia:znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek,sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych,najskuteczniejsze... czytaj dalej

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki Wydawnictwo: Onepress

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom... czytaj dalej

Podstawy zarządzania projektami. Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję
James P. Lewis Wydawnictwo: Onepress

Tak będą działać organizacje w następnych latach. A gdzie Ty wtedy będziesz: razem z nimi czy za nimi? Jeśli chcesz być z nimi, to przeczytaj tę książkę i opanuj podstawy zarządzania projektami -- dyscypliny... czytaj dalej

Rachunkowość a zintegrowane zarządzanie przedsiębiorstwem
Nowak Edward, Kaszuba-Perz Adriana Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów dotyczących rachunkowości i zarządzania zintegrowanego.... czytaj dalej

Jaka szkoda, że już weekend
Bruce Anne Wydawnictwo: brak danych

Ta książka dostarcza dwudziestu czterech kreatywnych, gotowych do natychmiastowego zastosowania narzędzi i technik, pomagających wzbudzić entuzjazm, wyzwolić energię i podnieść morale pracowników.... czytaj dalej