Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209774 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Techniki sprzedaży
Rene Moulinier Wydawnictwo: PWE

Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać... czytaj dalej

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej

Realizacja
Bossidy Larry Charan Ram Wydawnictwo: MT Biznes

Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym .... czytaj dalej

Przyspieszony kurs rozwoju osobistego
Brian Clegg Wydawnictwo: Onepress

Odkryj swoje talenty i złap życie za rogiLepiej zarządzaj czasem, Wygrywaj ze stresem, Opanuj techniki negocjacji i komunikacji, Żyć pełnią życia i realizować marzenia -- tego pragnie każdy z nas, tyle że mało... czytaj dalej

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki Wydawnictwo: Onepress

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom... czytaj dalej

Wielkie marki. Wielki kłopot
Trout Jack Wydawnictwo: IFC PRESS

Guru marketingu - Jack Trout - w swojej najnowszej książce przedstawia:znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek,sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych,najskuteczniejsze... czytaj dalej

Rachunkowość a zintegrowane zarządzanie przedsiębiorstwem
Nowak Edward, Kaszuba-Perz Adriana Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów dotyczących rachunkowości i zarządzania zintegrowanego.... czytaj dalej

Fama. Anatomia marketingu szeptanego
Emanuel Rosen Wydawnictwo: Media Rodzina

Książka przedstawia obok tradycyjnej reklamy i promocji nowy sposób sprzedawania produktów. Marketing szeptany to reklama, która polega na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.... czytaj dalej

Sztuka możliwości
Rosamund Stone Zander Wydawnictwo: MT Biznes

Sztuka możliwości przedstawia zestaw awangardowych praktyk kreatywności we wszystkich obszarach aktywności ludzkiej. Książka przesycona energią dynamicznego partnerstwa autorów łączy niezwykły talent Bena -... czytaj dalej

Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.) Wydawnictwo: brak danych

Książka stnowi tom II treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum... czytaj dalej