Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211202 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego... czytaj dalej

Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee Wydawnictwo: Onepress

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina... czytaj dalej

Klient jako kapitał
Robert C. Blattberg Wydawnictwo: MT Biznes

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami... czytaj dalej

W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa. Analiza sektorowa rozwoju ICT w Polsce
Kasprzak Tadeusz (red.) Wydawnictwo: brak danych

W prezentowanej pracy głównym zagadnieniem jest wyjście organizacji poza pole własnych procesów biznesu i wkroczenie na teren relacji międzyorganizacyjnych. O ile w pierwszej fazie integracji komputerowych... czytaj dalej

Kierować, osiągać, żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy
Fredmund Malik Wydawnictwo: MT Biznes

Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach... czytaj dalej

Kreowanie świetnych pomysłów na 101 sposobów
Foster Timothy R. Wydawnictwo: IFC PRESS

Jeżeli musisz stawić czoło wyzwaniu kreowania dobrych pomysłów, które pomogą rozwiązywać problemy Tobie, Twojej firmie i Twoim klientom, Kreowanie świetnych pomysłów na 101 sposobów wskaże Ci takie strategie... czytaj dalej

Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Kowalczewski Wiesław /red./ Wydawnictwo: brak danych

W książce przedstawiono instrumentarium zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Omówiono klasyfikację instrumentów zarządzania oraz dokonano przeglądu współczesnych koncepcji i metod zarządzania. Szczególną... czytaj dalej

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie barier interpersonalnych * Podejmowanie decyzji... czytaj dalej

Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu
Karl Albrecht Wydawnictwo: Onepress

Przekonaj się, że inteligencja to coś więcej niż IQ! Zostań duszą towarzystwa Spraw, by inni chcieli z Tobą przebywać Poznaj swoje dobre i złe nawyki w kontaktach z ludźmi Inteligencja ludzka jest zjawiskiem... czytaj dalej

Marketing w Internecie
Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski Wydawnictwo: PWE

W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem... czytaj dalej