W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy - od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.
Dzisiaj w dobie największego boomu przedsiębiorczości w dziejach Stanów Zjednoczonych nadal dzieje się tak, że upadają cztery z pięciu założonych firm. Jednominutowy przedsiębiorca zawiera skarbnicę wiedzy o tym, jak temu zjawisku przeciwdziałać.
Informacje dodatkowe o Jednominutowy przedsiębiorca:
Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-60652-71-8
Liczba stron: 132
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,