Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203798 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Marketing w Internecie
Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski Wydawnictwo: PWE

W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem... czytaj dalej

Sztuka zarządzania sprzedażą
Robert A. Simpkins Wydawnictwo: Onepress

Wróżbita, psycholog i analityk finansowy-- trzy wcielenia dyrektora sprzedażyKsiążka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane... czytaj dalej

Kierować, osiągać, żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy
Fredmund Malik Wydawnictwo: MT Biznes

Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach... czytaj dalej

Marketing przedsiębiorcy i menadżera
Tadeusz Sztucki Wydawnictwo: Placet

Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu... czytaj dalej

Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu
Karl Albrecht Wydawnictwo: Onepress

Przekonaj się, że inteligencja to coś więcej niż IQ! Zostań duszą towarzystwa Spraw, by inni chcieli z Tobą przebywać Poznaj swoje dobre i złe nawyki w kontaktach z ludźmi Inteligencja ludzka jest zjawiskiem... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu.... czytaj dalej

Jak działa giełda. Poradnik inwestowania na rynku polskim i zagranicznym dla początkujących
Michael Becket Wydawnictwo: K.E.Liber

Książka ta pozwala zburzyć mistykę instytucji finansowych dostarczając amatorom podstawowych informacji porusza wszystkie istotne kwestie dystansując się wobec pretensjonalnego żargonu wykorzystywanego przez... czytaj dalej

Jednominutowy przedsiębiorca
Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis Wydawnictwo: Studio Emka

W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi... czytaj dalej

Public relations w przedsiębiorstwie
Tworzydło Dariusz, Soliński Tomasz (red.) Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w przedsiębiorstwie.... czytaj dalej