Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Ocena: 0 (0 głosów)
Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie barier interpersonalnych * Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem. * Zdefiniowanie i analiza problemu * Reguły podejmowania decyzji * Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych * Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji * Wprowadzanie decyzji w życie * Wykorzystywanie przeczuć i intuicji Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-915-1
Liczba stron: 216

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują...

Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Tropem miłości
Izabela M. Krasińska
Tropem miłości
Psy gończe
Joanna Ufnalska
Psy gończe
W jedną noc dookoła świata
Małgorzata Starosta
W jedną noc dookoła świata
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy