Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie barier interpersonalnych * Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem. * Zdefiniowanie i analiza problemu * Reguły podejmowania decyzji * Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych * Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji * Wprowadzanie decyzji w życie * Wykorzystywanie przeczuć i intuicji Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7361-915-1
Liczba stron: 216
Sprawdzam ceny dla ciebie ...