Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter."Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego. * Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy * Wypracowywanie własnych zasad przywództwa * Style zarządzania: łagodne i twarde * Komunikacja z podwładnymi * Charyzma, osobowość i charakter przywódcy * Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-910-0
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki podejmowania skutecznych decyzji * Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów * Pokonywanie...

Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)

Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy