Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 203968 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Klient jako kapitał
Robert C. Blattberg Wydawnictwo: MT Biznes

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami... czytaj dalej

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania... czytaj dalej

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Tymon Smektała Wydawnictwo: inne

W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.... czytaj dalej

Klienci kupują tylko od najlepszych
Ratajczyk Piotr (red.) Wydawnictwo: Forum

Klienci kupują tylko od najlepszych to książka dla wszystkich tych osób, które w swej codziennej pracy zajmują się szeroko pojmowanym zarządzaniem działem sprzedaży. Przedstawione w niej, sprawdzone w praktyce... czytaj dalej

Podręcznik trenera
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski Wydawnictwo: Moderator

Podręcznik dla trenera biznesowego praktykującego w Polsce, w okresie przemian przełomu XX i XXI wieku. Trenerzy zaawansowani zrobić mogą dzięki tej lekturze `stop klatkę` i zastanowić się nad strategią i wartościami... czytaj dalej

Harvard Business Review. Kobiety i biznes
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę#8230; a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane... czytaj dalej

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale Wydawnictwo: Onepress

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu... czytaj dalej

Kreowanie świetnych pomysłów na 101 sposobów
Foster Timothy R. Wydawnictwo: IFC PRESS

Jeżeli musisz stawić czoło wyzwaniu kreowania dobrych pomysłów, które pomogą rozwiązywać problemy Tobie, Twojej firmie i Twoim klientom, Kreowanie świetnych pomysłów na 101 sposobów wskaże Ci takie strategie... czytaj dalej

Nowe pozycjonowanie
Trout Jack Rivkin Steve Wydawnictwo: IFC PRESS

Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie #65533; pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku. Ostatecznym... czytaj dalej

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto... czytaj dalej