Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Ocena: 0 (0 głosów)
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej: * jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali, * jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej, * jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów, * jak sprzedawać pierwsze wrażenie, * jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli, * jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.

Informacje dodatkowe o Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0075-2
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - opinie o książce

Inne książki autora
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
Seth Godin0
Okładka ksiązki - To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów...

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
Seth Godin0
Okładka ksiązki - Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować

Najmocniejsze jest odbicie od dna Zrezygnuj z niewłaściwych przedsięwzięć Konsekwentnie realizuj te, które mają szansę powodzenia Miej odwagę, żeby...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy