To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej: * jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali, * jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej, * jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów, * jak sprzedawać pierwsze wrażenie, * jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli, * jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.
Informacje dodatkowe o Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0075-2
Liczba stron: 240
Sprawdzam ceny dla ciebie ...