Relacje z klientem. Marketing partnerski

Ocena: 0 (0 głosów)
Tematem tej książki są partnerskie relacje w środowisku biznesu, dzięki którym sprzedawca tworzy nową wartość (korzyść) dla klientów, dostawców, inwestorów oraz swoich pracowników. Przedstawione w niej koncepcje - mimo wyraźnie ekonomicznego kontekstu - mogą zostać wykorzystane przez instytucje rządowe oraz organizacje nie nastawione na zysk, takie jak fundacje i stowarzyszenia dobroczynne, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych.

Informacje dodatkowe o Relacje z klientem. Marketing partnerski:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1320-4
Liczba stron: 386

więcej

Kup książkę Relacje z klientem. Marketing partnerski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Relacje z klientem. Marketing partnerski - opinie o książce

Reklamy