Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211228 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Agent z pasją
Heidema James M. Wydawnictwo: Rebis

Agent z pasją to praktyczny poradnik dla agentów ubezpieczeniowych. Zawiera mnóstwo skutecznych strategii, systemów, procesów oraz narzędzi pozwalających przezwyciężać problemy w tej niełatwej branży. Autor... czytaj dalej

Jack Welch. Kto przewodzi nie musi zarządzać
Robert Slater Wydawnictwo: Studio Emka

Autor przedstawia w książce metody Jacka Welcha - najskuteczniejszego menadżera współczesnej doby - przytacza wizje i genialne strategie stosowane przez Welcha w General Electric.... czytaj dalej

Jak zdobywać klientów
Heinz M. Goldmann Wydawnictwo: Studio Emka

Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych... czytaj dalej

Technologie i systemy komunikacji oraz zarządzania informacją i wiedzą
Leszek Kiełtyka (red.) Wydawnictwo: brak danych

Publikacja została wydana z okazji cyklicznie odbywających się Konferencji nt. Multimedia w Zarządzaniu, gdzie wiodącymi zagadnieniami są teoretyczne i praktyczne zastosowania multimediów w biznesie. Spotkania... czytaj dalej

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Baruk Agnieszka Izabela Wydawnictwo: brak danych

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo... czytaj dalej

Droga Toyoty
Jeffrey K. Liker Wydawnictwo: MT Biznes

We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe... czytaj dalej

Budżetowanie w przedsiębiorstwie
Roman Kotapski Wydawnictwo: brak danych

Praca może stanowić ważne uzupełnienie dostępnych na rynku książek dotyczących problematyki budżetowania. (...) Książka posiada duże walory dydaktyczne. Znaczący jest w niej udział praktycznych przykładów,... czytaj dalej

Zarządzanie zasobami ludzkimi
Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo: PWN

Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki... czytaj dalej

BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI BR
Kaczmarczyk Stanisław Wydawnictwo: PWE

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych... czytaj dalej

Reklama i jej reguły
ks. Andrzej Zwoliński Wydawnictwo: Wydawnictwo Św. Stanisława BM

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia... czytaj dalej