Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213062 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Ekonomika i organizacja pracy w hotelarstwie. Poradnik dla nauczyciela
Mitura Elżbieta, Koniuszewska Elżbieta Wydawnictwo: brak danych

W poradniku dla nauczyciela zostały przedstawione cele lekcji, propozycje aktywizujących metod nauczania, klucz do wszystkich ćwiczeń oraz wskazówki do ich rozwiązania.... czytaj dalej

Strategia obsługi klienta
Jacques Horovitz Wydawnictwo: PWE

W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor... czytaj dalej

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins Wydawnictwo: Onepress

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze... czytaj dalej

Jak być wielkim szefem
Jeffrey J. Fox Wydawnictwo: Vocatio

Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi to sięgnij do tej... czytaj dalej

Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall Wydawnictwo: Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu... czytaj dalej

Gospodarka niewinnego oszustwa
John Kenneth Galbraith Wydawnictwo: MT Biznes

Światowej sławy ekonomista skupia się dziś na przekonaniach ekonomicznych, na przebiegłości i na przywództwie politycznym, na błędach, które wciąż się utrzymują, i na tym, dokąd nas one prowadzą. Jego nowa... czytaj dalej

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Pat Fallon, Fred Senn Wydawnictwo: Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki... czytaj dalej

Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowych
Sylwia Przytuła Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania z krajowej na globalną... czytaj dalej

Kierowanie zespołem projektowym
Wachowiak Piotr, Gregorczyk Sylwester, Grucza Bartosz, Ogonek Kr Wydawnictwo: brak danych

W książce przedstawiono problematykę funkcjonowania zespołu projektowego zawierającą przegląd najważniejszych problemów i ich rozwiązań.... czytaj dalej

To nie tylko biznes, to samo życie!
Ronna Lichtenberg Wydawnictwo: Onepress

Poznaj siłę relacji międzyludzkich w biznesie i życiuWielu ludzi uważa, że biznes i życie osobiste to dwa odrębne światy. Jednak powszechnie wiadomo, że w biznesie jedyną pewną rzeczą są nieustające zmiany... czytaj dalej