Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209866 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości
Perechudy Kazimierz Wydawnictwo: Placet

Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują?, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają... czytaj dalej

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Pat Fallon, Fred Senn Wydawnictwo: Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki... czytaj dalej

Jak być wielkim szefem
Jeffrey J. Fox Wydawnictwo: Vocatio

Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi to sięgnij do tej... czytaj dalej

Gospodarka niewinnego oszustwa
John Kenneth Galbraith Wydawnictwo: MT Biznes

Światowej sławy ekonomista skupia się dziś na przekonaniach ekonomicznych, na przebiegłości i na przywództwie politycznym, na błędach, które wciąż się utrzymują, i na tym, dokąd nas one prowadzą. Jego nowa... czytaj dalej

Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall Wydawnictwo: Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu... czytaj dalej

Sztuka sprzedaży
Charles Gardner Wydawnictwo: Onepress

Zostań handlowcem z ludzką twarzą Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać Budowanie porozumienia z... czytaj dalej

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego * Reguły tworzenia strategii * Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej * Uwzględnianie potencjału internetuO powodzeniu we współczesnym biznesie... czytaj dalej

Praca i zarządzanie kapitałem ludzkim w perpektywie europejskiej

Proces integracji Polski z Unią Europejską jest jedną z najważniejszych przyczyn zmian zachodzących w ostatnich latach na rynku pracy oraz w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Specjaliści zajmujący się różnymi... czytaj dalej

Process reengineering
Roland Muller, Peter Rupper Wydawnictwo: inne

Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje... czytaj dalej

To nie tylko biznes, to samo życie!
Ronna Lichtenberg Wydawnictwo: Onepress

Poznaj siłę relacji międzyludzkich w biznesie i życiuWielu ludzi uważa, że biznes i życie osobiste to dwa odrębne światy. Jednak powszechnie wiadomo, że w biznesie jedyną pewną rzeczą są nieustające zmiany... czytaj dalej