Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209830 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Jak prowadzić firmę
Dennis C. Carey, Marie-Caroline Von Weichs Wydawnictwo: MT Biznes

Co sześć miesięcy Dennis C. Carey i Marie-Caroline von Weichs prowadzą CEO Academy (Akademię Dyrektorów), czyli intensywny kurs dla nowo mianowanych dyrektorów naczelnych czołowych firm świata, który "Business... czytaj dalej

Zbuduj własną markę
Eleri Sampson Wydawnictwo: Onepress

Najsilniejsze marki zapadają w pamięć. Także Twoja marka powinna mieć siłę przebicia, jeżeli dążysz do sukcesu jako pracownik czy niezależny konsultant. Własny wizerunek i styl kontaktów interpersonalnych mają... czytaj dalej

Tworzywo skutecznych strategii
Obłój Krzysztof Wydawnictwo: PWE

Na styku tego, co niezmienne, i tego, co nowe, powstaje przedstawiana przez Autora w tej książce, krok po kroku, fascynująca praktyka budowy skutecznych strategii tworzenia i zawłaszczania wartości. Jest to... czytaj dalej

Trout o strategii
Jack Trout Wydawnictwo: PWE

Książka ta jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie stretegii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych... czytaj dalej

Targowe techniki sprzedaży
Kreuter Dirk Wydawnictwo: inne

Autor udziela jasnych i poglądowych rad: jak wyznaczyć realistyczne cele dla targów,w jaki sposób organizować i planować swój pobyt na targach, profesjonalnie komunikować się z potencjalnymi klientami,w jaki... czytaj dalej

Zarządzanie skierowane na podwładnego
Stasiak Makary K. Wydawnictwo: brak danych

Książka ta ma tytuł Zarządzanie skierowane na podwładnego, ponieważ główny ciężar rozwoju firmy przeniesiony jest z osoby zarządzającej na pracowników.Efekt ten został uzyskany przez przydanie sprecyzowanego... czytaj dalej

Wprowadź harmonię w swoim domu
Gunn Graham Wydawnictwo: Studio Astropsychologii

Autor, konsultant Feng Shui w Wielkiej Brytanii, prowadzący warsztaty i kursy na temat praktycznego zastosowania tej techniki, wyjaśnia w sposób bardzo prosty podstawowe jej zasady. Udziela wielu cennych wskazówek... czytaj dalej

Jak zatrudniać najlepszych
Klinvex Kevin C., Oconnell Matthew S. Wydawnictwo: RM

Pomimo wysokiego bezrobocia niełatwo dziś znaleźć wykwalifikowanych pracowników. A sukces twojej firmy w dużej mierze zależy właśnie od tego. Dzięki tej książce uda ci się przyciągnąć właściwych kandydatów... czytaj dalej

Komunikacja korporacyjna w biznesie. Praktyczny poradnik
Leszek Kamiński Wydawnictwo: Branta

Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj... czytaj dalej

Książeczka zdrowia copywritera
Adrian Tomaszewski Wydawnictwo: Onepress

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie * Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej * Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama * Nie taka... czytaj dalej