W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211208 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Książka ta jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie stretegii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych... czytaj dalej
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając -... czytaj dalej
Najsilniejsze marki zapadają w pamięć. Także Twoja marka powinna mieć siłę przebicia, jeżeli dążysz do sukcesu jako pracownik czy niezależny konsultant. Własny wizerunek i styl kontaktów interpersonalnych mają... czytaj dalej
Książka ta ma tytuł Zarządzanie skierowane na podwładnego, ponieważ główny ciężar rozwoju firmy przeniesiony jest z osoby zarządzającej na pracowników.Efekt ten został uzyskany przez przydanie sprecyzowanego... czytaj dalej
Autor, konsultant Feng Shui w Wielkiej Brytanii, prowadzący warsztaty i kursy na temat praktycznego zastosowania tej techniki, wyjaśnia w sposób bardzo prosty podstawowe jej zasady. Udziela wielu cennych wskazówek... czytaj dalej
Na styku tego, co niezmienne, i tego, co nowe, powstaje przedstawiana przez Autora w tej książce, krok po kroku, fascynująca praktyka budowy skutecznych strategii tworzenia i zawłaszczania wartości. Jest to... czytaj dalej
Pomimo wysokiego bezrobocia niełatwo dziś znaleźć wykwalifikowanych pracowników. A sukces twojej firmy w dużej mierze zależy właśnie od tego. Dzięki tej książce uda ci się przyciągnąć właściwych kandydatów... czytaj dalej
Autor udziela jasnych i poglądowych rad: jak wyznaczyć realistyczne cele dla targów,w jaki sposób organizować i planować swój pobyt na targach, profesjonalnie komunikować się z potencjalnymi klientami,w jaki... czytaj dalej
Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj... czytaj dalej
Autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestaj na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robi wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przyk łdów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę... czytaj dalej