Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku.
Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są:
1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego;
2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta;
3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta;
4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich;
5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta;
6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich;
7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta;
8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.
Informacje dodatkowe o Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich:
Wydawnictwo: Branta
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-60-18678-7
Liczba stron: 176
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2010-10-06, Przeczytałem, Mam,