Marketing przewodnik

Ocena: 0 (0 głosów)
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.

Informacje dodatkowe o Marketing przewodnik:

Wydawnictwo: WSPiZ im. Leona Koźmińskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-86846-99-2
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Marketing przewodnik

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing przewodnik - opinie o książce

Inne książki autora
Wielcy Malarze (#18). Toulouse- Lautrec
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielcy Malarze (#18). Toulouse- Lautrec

Wielcy malarze-  Od Caravaggio do Rembrandta , Van Gogha do Rafaela, Leonardo do Gauguina: najpiękniejsze rozdziały w historii sztuki, w serii trzydziestu...

Udar mózgu
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Udar mózgu

Udar stanowi wyzwanie współczesnej medycyny, nie tylko neurologii. Wraz z wyraźnym wzrostem liczby osób w wieku podeszłym w Polsce zwiększyła się także...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy