Marketing przewodnik

Ocena: 0 (0 głosów)
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.

Informacje dodatkowe o Marketing przewodnik:

Wydawnictwo: WSPiZ im. Leona Koźmińskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-86846-99-2
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Marketing przewodnik

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing przewodnik - opinie o książce

Inne książki autora
Psi Patrol. Przygoda na festynie
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Psi Patrol. Przygoda na festynie

W Zatoce Przygód trwa właśnie festyn. Gdy burmistrz Humdinger oszukuje i zagarnia dla siebie nagrody, do akcji wkracza Psi Patrol!...

Batman Detective Comics, tom 7, Anarky. Nowe DC Comics
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Batman  Detective Comics, tom 7, Anarky. Nowe DC Comics

Siódmy tom serii o kryminalnych przygodach Batmana oraz jego pomocników i policjantów z Gotham. Album składa się z kilku opowieści...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy