Marketing przewodnik

Ocena: 0 (0 głosów)
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.

Informacje dodatkowe o Marketing przewodnik:

Wydawnictwo: WSPiZ im. Leona Koźmińskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-86846-99-2
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Marketing przewodnik

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing przewodnik - opinie o książce

Inne książki autora
Psi Patrol. Królewska misja
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Psi Patrol. Królewska misja

Zbiór opowieści o przygodach bohaterów popularnego serialu dla dzieci. Odważne pieski Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye i Everest pod wodzą chłopca...

Z problematyki praw na dobrach niematerialnych
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Z problematyki praw na dobrach niematerialnych

Publikacja stanowi 89 zeszyt prac Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ i zawiera artykuły z zakresu prawa na dobrach niematerialnych....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy