Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209830 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

01 STYCZNIA 2006
Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce
Turek Sławomir Wydawnictwo: MT Biznes

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w... czytaj dalej

01 STYCZNIA 2005
Strategia błękitnego oceanu
Renée Mauborgne Wydawnictwo: MT Biznes

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym... czytaj dalej

Dobra obsługa to dobry interes
Catherine DeVrye Wydawnictwo: Zysk i S-ka

"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej... czytaj dalej

18 MARCA 2004
Narodziny marketingu z ducha ekonomii
Jacek Kardaszewski Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria

Publikacja, która w nowatorski sposób ujmuje zjawisko marketingu. Ze względu na całościowy czarakter zawartych w niej rozważań książka stanowi wkład w zupełnie nową dziedzinę wiedzy, którą... czytaj dalej

01 STYCZNIA 2004
Kreatywność w public relations
Green Andy Wydawnictwo: PWE

W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces... czytaj dalej

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Fonfara Krzysztof Wydawnictwo: PWE

W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe... czytaj dalej

05 LUTEGO 2003
Twoja rola w zespole
Meredith Belbin Wydawnictwo: inne

W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków... czytaj dalej

01 STYCZNIA 2003
Podstawy zarządzania projektami
Lock Dennis Wydawnictwo: inne

Autor w jasny sposób przedstawił, jak efektywnie zarządzać projektami. Logicznie podporządkował przebieg procesu zarządzania, zwracając uwagę na: planowanie i wdrażanie projektów, a więc na kwestie... czytaj dalej

23 LIPCA 2002
Zarządzanie
Patricia Buhler Wydawnictwo: Onepress

Czujesz, że twoja kariera utknęła w martwym punkcie, ponieważ nie posiadasz dyplomu menedżera? Jesteś przytłoczony ogromem obowiązków na zajmowanym stanowisku kierowniczym? Niezależnie od tego, czy jesteś... czytaj dalej

01 STYCZNIA 2002