W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209832 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce... czytaj dalej
Podręcznik akademicki obejmujący bardzo ważne zagadnienia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. Autor omawia kolejno istotę zakupów zaopatrzeniowych, strategię i organizację tych zakupów, procedury zakupu, dokumentację... czytaj dalej
Ta niezwykła książka, tak różna od innych publikacji dla młodych rodziców, z dużym poczuciem humoru ukazuje blaski i cienie narodzin potomka, przez co rozładowuje emocje i uczy młode mamy i tatusiów racjonalnych... czytaj dalej
We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe... czytaj dalej
Właściwe zarządzanie kosztami pracy jest istotnym elementem w prawidłowym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Duże koszty pracy nie sprzyjają bowiem dynamicznemu rozwojowi firmy, ponieważ obniżają jej konkurencyjność... czytaj dalej
Opracowanie zawiera wiadomości niezbędne do samodzielnego korzystania przez menedżerów z danych bilansu oraz rachunku wyników przedsiębiorstwa, tj. z najważniejszych sprawozdań finansowych obrazujących stan... czytaj dalej
Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review... czytaj dalej
Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy... czytaj dalej
W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS (Architektura Zintegrowanych... czytaj dalej
Wybitny ekspert w dziedzinie negocjacji przedstawia porady dla wszystkich, którzy na co dzień, z różnych względów, podejmują pertraktacje. Dzięki przystępnej formie, dzięki ciekawym ćwiczeniom, pozwalającym... czytaj dalej