Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209832 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Badania marketingowe w praktyce
Zofia Kędzior, Kornelia Karcz Wydawnictwo: PWE

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce... czytaj dalej

Zakupy zaopatrzeniowe
Kenneth Lysons Wydawnictwo: PWE

Podręcznik akademicki obejmujący bardzo ważne zagadnienia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. Autor omawia kolejno istotę zakupów zaopatrzeniowych, strategię i organizację tych zakupów, procedury zakupu, dokumentację... czytaj dalej

Dziecko dla początkujących
Talko Leszek K. Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Ta niezwykła książka, tak różna od innych publikacji dla młodych rodziców, z dużym poczuciem humoru ukazuje blaski i cienie narodzin potomka, przez co rozładowuje emocje i uczy młode mamy i tatusiów racjonalnych... czytaj dalej

Droga Toyoty
Jeffrey K. Liker Wydawnictwo: MT Biznes

We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe... czytaj dalej

Zarządzanie kosztami pracy w przedsiębiorstwie działającym w otoczeniu bezrobocia
Sławomir Nahotko Wydawnictwo: Via Medica

Właściwe zarządzanie kosztami pracy jest istotnym elementem w prawidłowym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Duże koszty pracy nie sprzyjają bowiem dynamicznemu rozwojowi firmy, ponieważ obniżają jej konkurencyjność... czytaj dalej

Czytanie bilansu przedsiębiorstwa
Bień Witold Wydawnictwo: brak danych

Opracowanie zawiera wiadomości niezbędne do samodzielnego korzystania przez menedżerów z danych bilansu oraz rachunku wyników przedsiębiorstwa, tj. z najważniejszych sprawozdań finansowych obrazujących stan... czytaj dalej

Zawód menedżer
Peter Drucker Wydawnictwo: MT Biznes

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review... czytaj dalej

Reklama a umysł konsumenta co działa, co nie działa i dlaczego
Sutherland M. Ax, Sylvester Alice K. Wydawnictwo: PWN

Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy... czytaj dalej

ARIS w modelowaniu procesów biznesu
Renata Gabryelczyk Wydawnictwo: brak danych

W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS (Architektura Zintegrowanych... czytaj dalej

Negocjować można wszystko
Gavin Kennedy Wydawnictwo: Studio Emka

Wybitny ekspert w dziedzinie negocjacji przedstawia porady dla wszystkich, którzy na co dzień, z różnych względów, podejmują pertraktacje. Dzięki przystępnej formie, dzięki ciekawym ćwiczeniom, pozwalającym... czytaj dalej