Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209829 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

NIE! Jak jedno krótkie słowo może zmienić twoje życie.
Jana Kemp Wydawnictwo: MT Biznes

Czy możesz przysiąc samemu sobie, że będziesz twardy i nie ulegniesz nierozsądnym żądaniom, "tchórząc" przed podjęciem ważnej decyzji? Jeżeli obawiasz się, czy powiedzenie "nie" spowoduje... czytaj dalej

Rozwój zasobów ludzkich
Jennifer Joy Matthews, David Megginson, Mark Surtees Wydawnictwo: Onepress

Poznaj najlepsze praktyki i błędy dużych i małych firm w obszarze kultury organizacyjnej i zarządzania kadrami Nowe koncepcje rozwoju kadr: ucząca się firma, zarządzanie talentami, coaching, mentoring, zarządzanie... czytaj dalej

Decyzje menedżerskie
Bolesta - Kukułka Krystyna Wydawnictwo: PWE

Książka zawiera omówienie praktycznej strony decyzji menedżerskich, począwszy od zdefiniowania problemów i decyzji menedżerskich oraz kontekstu sytuacyjnego tych decyzji przez psychologiczne aspekty procesów... czytaj dalej

Zarządzanie kosztami jakości

Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza... czytaj dalej

Marketing lojalnościowy
Schuller Anne M., Fuch Gerhard Wydawnictwo: inne

Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu... czytaj dalej

Negocjacje. Jednostka, organizacja, kultura
Winch Anna i Sławomir Wydawnictwo: brak danych

Perspektywa jednostki postrzegającej negocjacje jako zbiór umiejętności i narzędzi działania, przedstawiono tu cały szereg taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających... czytaj dalej

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Zdzisław Knecht Wydawnictwo: brak danych

Racjonalne public relations to sztuka:współpracowania nie tylko z mediami,wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,zdobywanie lojalnych... czytaj dalej

1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
Bob Nelson Wydawnictwo: Onepress

Zadbaj o swoją pracę i karierę * Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie * Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje * Pogódź pracę z życiem rodzinnymNajwiększym błędem popełnianym przez... czytaj dalej

Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Pomykalski Andrzej Wydawnictwo: PWN

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami... czytaj dalej

Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych
Marian Gorynia Wydawnictwo: PWE

W książce pokazano internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Omówiono teoretyczne aspekty ekspansji... czytaj dalej