Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Ocena: 0 (0 głosów)

W drugim, zmienionym wydaniu książki Autor omawia specyfikę rynku przedsiębiorstw (nabywców instytucjonalnych), relacje zachodzące między przedsiębiorstwami i wynikające z nich implikacje marketingowe oraz podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego. Na zakończenie przedstawia, poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, proces marketingowej reorientacji firm i wdrażania marketingu partnerskiego.Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych marketingową reorientacją przedsiębiorstwa i wdrożeniem marketingu partnerskiego w swoich firmach.

Informacje dodatkowe o Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: 2004 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 8320814855
Liczba stron: 243
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy