Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209943 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
GŁODEK ZENON Wydawnictwo: PWE

W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału... czytaj dalej

Międzynarodowe strategie marketingowe
Paweł Pietrasieński Wydawnictwo: PWE

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii... czytaj dalej

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout Wydawnictwo: Onepress

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie... czytaj dalej

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Piotr Łabuz, Marcin Urbański Wydawnictwo: Helion

* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny * Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje * Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce... czytaj dalej

Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu
B.Tracy Wydawnictwo: Studio Emka

Książka przynosi instrukcje, jak krok po kroku zostać milionerem, nawet jeśli zaczynasz od zera. Pomoże ci określić własne cele, sporządzić plan działań i tak zorganizować pracę, by dojść do tego o czym marzysz.... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana... czytaj dalej

Sztuka wojny w biznesie
Donald G. Krause Wydawnictwo: Onepress

"Sztuka wojny w biznesie" przenosi znakomitość strategii wojennej Sun Tzu na grunt współczesny, wspierając przedsiębiorców w dążeniu do sukcesów w biznesie. Sun Tzu żył w północno-wschodnich Chinach... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Malcolm McDonald Wydawnictwo: Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszychaspektów planowania marketingowego * Poznaj zasady planowania marketingowego * Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe * Zaplanuj politykę promocji... czytaj dalej

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości... czytaj dalej

Wylej własnego szefa. Jak rzucić pracę i zmienić pasję w profesję
Jonathan Jay Wydawnictwo: Onepress

Uwolnij się od przymusu i zarabiaj na tym, co naprawdę lubisz Rób to, co kochasz, zamiast tego, czego nie cierpisz. Pracuj, kiedy chcesz, jak chcesz, z kim chcesz i gdzie chcesz. Dowiedz się, jak prowadzić... czytaj dalej