Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 213063 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana... czytaj dalej

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV
Jaroslav Kohout Wydawnictwo: Onepress

Mów i zdobywaj sprzymierzeńców * Jak mówić dobrze i przekonująco: cenne rady dla mówców * Pełna sala: jak radzić sobie z tremą * Słowo w biznesie: skuteczna komunikacja dla menedżerów * Mowa czyni... czytaj dalej

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Bratumiła Pawłowska, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić... czytaj dalej

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout Wydawnictwo: Onepress

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie... czytaj dalej

Jedenasty element. Klucz do sukcesu w biznesie
Robert Scheinfeld, Robert G. Allen Wydawnictwo: Onepress

Potężny oręż w walce o sukces Jeśli: masz otwarty umysł nie boisz się sukcesu dążysz do stałego rozwoju sukces jest Twój Słowo wstępne Roberta Allena -- autora Jednominutowego milionera Wydawało Ci... czytaj dalej

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
GŁODEK ZENON Wydawnictwo: PWE

W podręczniku zaprezentowano podstawowe metody długoterminowego zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a więc metody związane z procesem podejmowania decyzji w zakresie angażowania i pozyskiwania kapitału... czytaj dalej

Międzynarodowe strategie marketingowe
Paweł Pietrasieński Wydawnictwo: PWE

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii... czytaj dalej

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Piotr Łabuz, Marcin Urbański Wydawnictwo: Helion

* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny * Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje * Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce... czytaj dalej

Public relations
Żbikowska Agnieszka Wydawnictwo: PWE

Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częśćiej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi... czytaj dalej

Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka

Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości... czytaj dalej