Strategia błękitnego oceanu

Ocena: 5 (1 głosów)
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. ,,Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia ,,błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka ,,Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Informacje dodatkowe o Strategia błękitnego oceanu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788377469484
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Strategia błękitnego oceanu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia błękitnego oceanu - opinie o książce

Avatar użytkownika - kalola
kalola
Przeczytane:2013-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,
Autorzy "Strategii błękitnego oceanu" przybliżają problematykę strategii budowania przewagi konkurencyjnej oraz podają narzędzia do budowania błękitnych oceanów, które mają na celu umożliwienie zbudowania strategii przedsiębiorstwa i tym samym opuszczenie czerwonego oceanu, który powoduje zastój przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu przedstawionych narzędzi, modeli strategicznym, autorzy zapewniają wpłynięcie na błękitny ocean większych możliwości i szans zbudowania przewagi konkurencyjnej. Dobra pozycja dla przedsiębiorców szukających inspiracji do rozwiązania problemów wewnątrz firmy, jak i dla tych którzy zamierzają lub są menadżerami, liderami odpowiedzialnymi za rozwój i kondycję przedsiębiorstwa.
Link do opinii
Inne książki autora
Strategia błękitnego oceanu. Początek
Renee Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. Początek

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka...

Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją
Renee Mauborgne0
Okładka ksiązki - Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy