Strategia błękitnego oceanu

Ocena: 5 (1 głosów)
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. ,,Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia ,,błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka ,,Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Informacje dodatkowe o Strategia błękitnego oceanu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788377469484
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Strategia błękitnego oceanu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia błękitnego oceanu - opinie o książce

Avatar użytkownika - kalola
kalola
Przeczytane:2013-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,
Autorzy "Strategii błękitnego oceanu" przybliżają problematykę strategii budowania przewagi konkurencyjnej oraz podają narzędzia do budowania błękitnych oceanów, które mają na celu umożliwienie zbudowania strategii przedsiębiorstwa i tym samym opuszczenie czerwonego oceanu, który powoduje zastój przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu przedstawionych narzędzi, modeli strategicznym, autorzy zapewniają wpłynięcie na błękitny ocean większych możliwości i szans zbudowania przewagi konkurencyjnej. Dobra pozycja dla przedsiębiorców szukających inspiracji do rozwiązania problemów wewnątrz firmy, jak i dla tych którzy zamierzają lub są menadżerami, liderami odpowiedzialnymi za rozwój i kondycję przedsiębiorstwa.
Link do opinii
Inne książki autora
Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy
Renée Mauborgne0
Okładka ksiązki - Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy

Nowa książka W. Chan Kim i Renée A. Mauborgne, autorów międzynarodowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, który na zawsze zmienił sposób, w jaki...

Strategia błękitnego oceanu. Początek
Renee Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. Początek

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy