Strategia błękitnego oceanu

Ocena: 5 (1 głosów)
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. ,,Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia ,,błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka ,,Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Informacje dodatkowe o Strategia błękitnego oceanu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788377469484
Liczba stron: 336

więcej

Kup książkę Strategia błękitnego oceanu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia błękitnego oceanu - opinie o książce

Avatar użytkownika - kalola
kalola
Przeczytane:2013-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,
Autorzy "Strategii błękitnego oceanu" przybliżają problematykę strategii budowania przewagi konkurencyjnej oraz podają narzędzia do budowania błękitnych oceanów, które mają na celu umożliwienie zbudowania strategii przedsiębiorstwa i tym samym opuszczenie czerwonego oceanu, który powoduje zastój przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu przedstawionych narzędzi, modeli strategicznym, autorzy zapewniają wpłynięcie na błękitny ocean większych możliwości i szans zbudowania przewagi konkurencyjnej. Dobra pozycja dla przedsiębiorców szukających inspiracji do rozwiązania problemów wewnątrz firmy, jak i dla tych którzy zamierzają lub są menadżerami, liderami odpowiedzialnymi za rozwój i kondycję przedsiębiorstwa.
Link do opinii
Inne książki autora
Strategia błękitnego oceanu. Początek
Renee Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. Początek

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka...

Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Renée Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy