Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211207 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

01 STYCZNIA 2011
HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie
Welsing Caroline Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Myśl perspektywicznie Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy... czytaj dalej

Zarządzanie kreatywnymi pracownikami
Torr Gordon Wydawnictwo: OFICYNA

Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów... czytaj dalej

Zarządzanie usługami
Normann Richard Wydawnictwo: GWP

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej... czytaj dalej

25 PAŹDZIERNIKA 2010
Rozstrzygająca decyzja. Jak liderzy-zwycięzcy dokonują trafnych wyborów
Noel M. Tichy, Warren G. Bennis Wydawnictwo: MT Biznes

O decyzjności wiele się mówi i pisze. Wskazuje się ją jako jeden z przejawów kierowania samym sobą i innymi. Jednakże przez wiele brakowało opracowania, w którym zasady procesu decyzyjnego nigdy zostałyby... czytaj dalej

01 STYCZNIA 2010
Dobry szef, martwy szef
Ray Immelman Wydawnictwo: MT Biznes

Książka Raya Immelmana to powieść biznesowa o wartkiej, obfitującej w nagłe zwroty akcji i ciekawej, pouczającej fabule. Jej główny bohater, Greg Wright, musi sprostać postawionemu przed nim nieoczekiwanie... czytaj dalej

Podstawy zarządzania kryzysowego
Rogozińska-Mitrut Joanna Wydawnictwo: inne

Głównym celem publikacji jest zaprezentowanie w przejrzysty sposób zagadnień związanych z zarządzaniem kryzysowym. W szczególności ma ona na celu: ukazanie istoty i znaczenia zarządzania... czytaj dalej

Zarządzanie
Kisielnicki Jerzy Wydawnictwo: PWE

Wszyscy jesteśmy ciągle poddawani procesom zarządzania albo też sami zarządzamy. Zarządzanie jest zatem wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki, która wymaga wiedzy... czytaj dalej

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą. Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych
Ram Charan Wydawnictwo: MT Biznes

Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających? Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie... czytaj dalej

Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi
Peeling Nic Wydawnictwo: PWE

Książka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy)... czytaj dalej

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu... czytaj dalej