Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Ocena: 0 (0 głosów)

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” to model porażki.
Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulac czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekal do światów, które oferują im spełnianie marzeń.


Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:

istoty marketingu, komunikacji marketingowej, zarządzania marką, strategii marketingowych, tworzenia relacji z nabywcami, kariery w marketingu.

Informacje dodatkowe o Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-7526-741-9
Liczba stron: 249
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
POZYCJONOWANIE PRODUKTU
Pogorzelski Jacek 0
Okładka ksiązki - POZYCJONOWANIE PRODUKTU

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy