Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209785 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce fir
Stabryła Adam Wydawnictwo: PWN

Praca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy.... czytaj dalej

Podstawy zarządzania projektami. Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję
James P. Lewis Wydawnictwo: Onepress

Tak będą działać organizacje w następnych latach. A gdzie Ty wtedy będziesz: razem z nimi czy za nimi? Jeśli chcesz być z nimi, to przeczytaj tę książkę i opanuj podstawy zarządzania projektami -- dyscypliny... czytaj dalej

Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z... czytaj dalej

Powiększanie bogactwa. Nowe reguły gry w gospodarce opartej na wiedzy
Lester C. Thurow Wydawnictwo: Onepress

* Czy Europa wyprzedzi Stany Zjednoczone i Japonię? * W jaki sposób zbudować dobrobyt w gospodarce globalnego talentu? * Jak dochodzi do boomów i kryzysów gospodarczych?Wznosisz piramidę dobrobytu dla... czytaj dalej

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy
praca zbiorowa pod redakcją Mikuły Bogusza, Piertruszki-Ortyl An Wydawnictwo: brak danych

Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz zarządzania... czytaj dalej

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę
Robert I. Sutton Wydawnictwo: Onepress

Reguły są przereklamowane! Nie bój się absurdalnych pomysłów Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa Bądź zawsze krok przed innymi Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki... czytaj dalej

Wynegocjuj to!
Herb Cohen Wydawnictwo: Onepress

Mistrz negocjacji na usługach FBI i CIA ujawnia swoje metody * Abrakadabra -- mechanizm gry negocjacyjnej * Prawdziwe przypadki trudnych negocjacji -- terroryści z Peru i kryzys z irańskimi zakładnikami... czytaj dalej

Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę
Yves L. Doz, Gary Hamel Wydawnictwo: Onepress

Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukcesWe współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali... czytaj dalej

Marketing Międzynarodowy
Aleksandra Grzesiuk Wydawnictwo: CeDeWu

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty "Gino Rossi "? Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków "Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź... czytaj dalej

Marketing terytorialny
Szromnik Andrzej Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.... czytaj dalej