Wszyscy jesteśmy ciągle poddawani procesom zarządzania albo też sami zarządzamy. Zarządzanie jest zatem wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki, która wymaga wiedzy z różnych jej obszarów. Przenikanie się tych obszarów i relacje między nimi stanowią istotny element Zarządzania. Ponadto Autor książki zapoznaje Czytelników z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych to zalety tego podręcznika.
Wydawnictwo: PWE
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 318
Język oryginału: polski
Chcę przeczytać,