Książka obejmuje kurs zarządzania firmą. Pokazano w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące: zarządzania ludźmi (w tym różnymi grupami pracowników, jak prawnicy, informatycy, sprzedawcy), przywództwa, kultury organizacyjnej, organizacji zespołu pracowniczego, budowy relacji z rynkiem i klientami, metod zarządzania firmą, promocji firmy i jej produktów, zarządzania projektami.
W książce zostały również przedstawione odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez menedżerów, a rady sformułowane na tej podstawie mogą pomóc rozwiązać problemy pojawiające się w codziennym funkcjonowaniu firmy. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu, uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
Wydawnictwo: PWE
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 220
Język oryginału: angielski