Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209866 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

18 WRZEŚNIA 2015
Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć
Praca zbiorowa Wydawnictwo: MT Biznes

Celem książki  jest ocena możliwości zastosowania różnych metod wyceny przedsiębiorstwa w transakcjach MA (fuzji i przejęć) z uwzględnieniem motywów transakcji oraz warunków towarzyszących... czytaj dalej

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki
Michael OConnor Wydawnictwo: MT Biznes

Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych... czytaj dalej

15 WRZEŚNIA 2015
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Barbara Rogoś-Turek Wydawnictwo: PWN

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące... czytaj dalej

07 WRZEŚNIA 2015
Czy Polska dogoni Niemcy
Witold M. Orłowski Wydawnictwo: PWN

Przez 24 lat transformacji nikt nie przeprowadził w Polsce poważnej i wszechstronnej analizy tego, w jaki sposób Polska mogłaby naprawdę dogonić kraje rozwiniętego Zachodu - biorąc też pod uwagę nowe zjawiska... czytaj dalej

Mit pieniądza. Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej
Andrzej Sopoćko Wydawnictwo: PWN

Pytanie czym jest pieniądz, nie jest zmartwieniem zwykłego człowieka. Dopóki nie chce zmieniać systemu finansowego, wystarczy by go miał. Demokracja polega jednak na tym, że każdy może ten pieniądz kształtować... czytaj dalej

01 WRZEŚNIA 2015
Przyśpiesz swój sukces, czyli Startup na sterydach
Paweł Górzyński, Maciej Białorucki Wydawnictwo: inne

Ta książka jest dla tych, którzy rozkręcają własny biznes albo dopiero o tym myślą. W jednym miejscu zebrana jest duża porcja konkretnej wiedzy od praktyków, bez zbędnych teorii.Cenny zbiór... czytaj dalej

28 SIERPNIA 2015
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Magdalena Krzyżanowska Wydawnictwo: MT Biznes

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze... czytaj dalej

27 LIPCA 2015
Niezapracowani. Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku
Filip Nowicki Wydawnictwo: PWN

Czy prowadzenie firmy zabiera Ci kilkanaście godzin na dobę i nie daje oczekiwanych rezultatów? Czy jako przedsiębiorca, właściciel firmy, główny zarządzający, a bywa, że główny wykonawca... czytaj dalej

08 LIPCA 2015
Sztuka efektywności
Daniel J. Kubach Wydawnictwo: Onepress

Tajemnica zarabiania naprawdę dużych pieniędzy Czym jest dla Ciebie efektywność? Lepszym zarządzaniem czasem? Skuteczniejszym ustalaniem listy priorytetów? Realizowaniem większej liczby zadań, czyli: zwiększeniem... czytaj dalej

06 LIPCA 2015
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Mielcarz Paweł, Paszczyk Paweł Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji... czytaj dalej