Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć

Ocena: 0 (0 głosów)

Celem książki  jest ocena możliwości zastosowania różnych metod wyceny przedsiębiorstwa w transakcjach M&A (fuzji i przejęć) z uwzględnieniem motywów transakcji oraz warunków towarzyszących transakcjom międzynarodowym. W poszczególnych rozdziałach prezentowane są najczęściej stosowane w praktyce metody wyceny. Ponadto każdy z rozdziałów jest  opatrzony komentarzem dotyczącym możliwości aplikacyjnych danej kategorii metod w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć. Książka jest przeznaczona zarówno dla analityków wspierających decydentów w transakcjach M&A, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych zgłębiających arkana zarządzania finansami.

Informacje dodatkowe o Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2015-09-18
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788375615548
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych fuzji i przejęć - opinie o książce

Inne książki autora
Poznaj Strach
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Poznaj Strach

Czy pod twoim łóżkiem też mieszkają nocne straszydła? I też boisz się burzy? Ona jest najbardziej przerażająca ze wszystkiego! Nie licząc szczeniaczków...

Pszczółka. Zrób to sam
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Pszczółka. Zrób to sam

Wspaniałe ilustrowane ćwiczenia pomocne w nauce liczenia, dodawania, pisania i ortografii....

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy