Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, ,,asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. ,,Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2015-10-15
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Liczba stron: 320
Książka Nowe zasady marketingu i PR o 6 miesięcy na liście bestsellerów ,,BusinessWeek" o Prestiżowa recenzja w magazynie ,,Publishers Weekly" o Dostępność...
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public...
Chcę przeczytać,