Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Produkt turystyczny
Produkt turystyczny
Jacek Kaczmarek

Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego...czytaj dalej

Okładka - Bankowość
Bankowość
Zbigniew Dobosiewicz

Najnowszy podręcznik z bankowości, adresowany do studentów wszystkich wydziałów i kierunków uczelni ekonomicznych, w pełni wyczerpuje program nauczania tego przedmiotu określony przez Radę Główną Szkolnictwa...czytaj dalej

Okładka - Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Instrumenty pochodne na rynku kapitałowym
Waldemar Tarczyński

Zmiany zachodzące w polskiej gospodarce przyczyniły się do rozwoju rynku kapitałowego, jednego z najważniejszych rynków w gospodarce. Najmłodszym elementem tego rynku są instrumenty pochodne. Celem podręcznika...czytaj dalej

Okładka - Przedsiębiorstwo turystyczne
Przedsiębiorstwo turystyczne
Opracowanie Zbiorowe

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne...czytaj dalej

Okładka - Historia handlu międzynarodowego
Historia handlu międzynarodowego
Sołdaczuk Józef

Handel międzynarodowy, mimo postępującej globalizacji, jest nadal jednym z głównych powiązań gospodarek poszczególnych państw z gospodarką światową. Dlatego znajomość praw i reguł obowiązujących w tym handlu...czytaj dalej

Okładka - Efektywność marketingu
Efektywność marketingu
Praca zbiorowa

Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku środków produkcji
Marketing na rynku środków produkcji
Wojciechowski Tadeusz

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych...czytaj dalej

Okładka - Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
Janina Jóźwiak, Jarosław Podgórski

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy