Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Integracja europejska
Integracja europejska
Nowak Z. Alojzy

Coraz szybciej postępują procesy integracyjne w Europie. Dotyczy to zarówno powiązań politycznych, jak i - przede wszystkim - powiązań gospodarczych. Książka zapoznaje z przyczynami i przebiegiem procesów integracyjnych...czytaj dalej

Okładka - Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym
Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym
Pokorska Barbara, Maleszczyk Edward

Poziom koncentracji i charakter integracji w coraz większym stopniu wpływają na siłę rynkową i są elementem budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Stają się także podstawą efektywnych strategii rozwoju...czytaj dalej

Okładka - Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia
Kusińska Alicja (red.)

Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim...czytaj dalej

Okładka - Szanse i perspektywy polskiej gospodarki w Unii Europejskiej
Szanse i perspektywy polskiej gospodarki w Unii Europejskiej
Skawińska Eulalia (red.)

Część pierwsza książki jest bardziej ogólna i dotyczy całego nowego Europejskiego Obszaru Wspólnotowego, w tym Polski, druga zaś obejmuje prace na temat sposobów i metod, które są stosowane i które powinny...czytaj dalej

Okładka - Ekonometria
Ekonometria
Welfe Aleksander

Książka jest podręcznikiem prezentującym w przystępny sposób metody analizy ekonometrycznej. Zawiera ona opis zarówno tradycyjnych metod estymacji, testów i procedur, jak i najnowszych osiągnięć w dziedzinie...czytaj dalej

Okładka - Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
Justyna Światowiec

W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy